محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن در ارومیه اعلام شد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن و دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی افزود: فردا برای برقراری منظم و منسجم راهپیمایی ۲۲ بهمن محدودیت های ترافیکی در ارومیه اعمال می شود.

وی ادامه داد: محدودیت ها از میدان چی چست به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع خیابان شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع خیابان شهید منتظری به سمت میدان ولایت فقیه، کنارگذر خیابان شهید عطایی به سمت خیابان حضرت امام(ره) اعمال می شود.

سرهنگ فرمانی همچنین افزود: فردا شاهد اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان سرداران به سمت خیابان حضرت امام(ره)، کنارگذر خیابان ارتش، پنجراه به سمت میدان انقلاب، تقاطع سه راه کاشانی به سمت میدان انقلاب و کوچه ها و معابر منتهی به میدان ولایت فقیه، خیابان حضرت امام(ره)، مسیر اصلی راهپیمایی، میدان انقلاب خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: از ساعت ۸:۳۰ از تردد هرگونه وسیله نقلیه، موتور سیکلت و دوچرخه در مسیرهای اعلام شده جلوگیری می شود.

سرهنگ فرمانی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می شود از پارک خودرو در مسیر راهپیمایی پرهیز کنند چرا که خودروهای پارک شده درمسیر راهپیمایی بوسیله جرثقیل به پارکینگ ها منتقل خواهد شد.

185
0 0