گسترش و توسعه ورزش در مناطق روستایی مدنظر قرار دارد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

 به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نهمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره گل سرخ روستای قره چای ساوه، اظهار داشت: توسعه ورزش مدنظر است و به دنبال این سیاست در استان مرکزی نیز در حوزه ورزش کارهای خوبی انجام شده و طی دهه فجر سال جاری بیش از ۱۲ پروژه ورزش روستایی در روستاهای استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده که می‌تواند در سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر و مفید واقع شود.

وی افزود: در حال حاضر در کنار موضوع ایجاد اشتغال در روستاها، ورزش در روستاها نیز مورد توجه مسئولین قرار دارد.

استاندار مرکزی بیان داشت: کشور نیاز به جوانان سالم، قدرتمند و نیرومند هم از لحاظ جسم و روحی و هم از نظر کسب علم و دانش دارد و جوانان نیز باید قدر این نعمت ها را که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده، بدانند.

آقازاده خاطرنشان کرد: انتظار است جوانان دست به دست هم در کنار یکدیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند و بتوانیم با حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، دین خود را به انقلاب اسلامی، میهن اسلامی و رهبر فرزانه ادا کنیم که این یکی از وظایف شرعی و ملی همه ما است.

گفتنی است، سالن ورزشی چند منظوره روستای قره چای ساوه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال احداث شده که برای تکمیل تجهیزات ورزشی آن ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

154
0 0