صادرات ۱۲۵ میلیون دلار کالا از گمرک نیشابور

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیبانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری نیشابور اظهار کرد: نیشابور یک شهر پیشرو و بالنده و توانمند در عرصه جهاد اقتصاد و صنعت بوده که دارای دو ناحیه صنعتی و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال است و خوشبختانه گمرک نیشابور ۲ سال فعال شده است.

وی افزود: گمرک نیشابور در سال ۹۶ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان صادرات داشته است و در ۹ ماهه نخست ۱۲۵ میلیون دلار از گمرک نیشابور صادرات داشته ایم که رقم قابل توجهی است.

فرماندار نیشابور ابراز کرد: ۱۷ کارخانه صنایع و لبنیات داریم که شرایط خوبی برای اشتغال فراهم کرده اند و نیازمند توجه ویژه تری نسبت به قبل است.

وی بیان کرد:  نیشابور در تولید محصولات لبنی و گشوت در خراسان رضوی  و کشور از قابلیت بالایی برخوردار بوده و همچنین از بازار خوب و توانمندی در استان برخوردار هستیم که می توانیم در این بخش اقدامات بیشتری را به انجام رسانیم. 

شیبانی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای رونق اقتصادی در نیشابور گفت: در این راستا برنامه ریزی هایی از جمله تقویت رویکردهای صادراتی  و فعال شدن واحد های ناتمام و غیر فعال به انجام رسیده که امیدواریم بتوانیم با انجام آنها گام خوبی در ایجاد اشتغال نیز برداریم.

185
0 0