فریاد «سپاه انقلابی حمایتت می‌کنیم» در مدرسه فیضیه طنین‌انداز شد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، دولت آمریکا که در طول ۴۰ سال گذشته برای به زانو در آوردن نظام اسلامی ایران و به دست آوردن این کشور برای اشغال و چپاول از هر راهی اعم از جنگ در منطقه تا جنگ‌های نرم و اقتصادی وارد شده و نتوانسته به نتیجه برسد، در اقدامی احمقانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست تروریست‌های جهان قرار داد.

پس از این حرکت نابخردانه آمریکا، همه مردم و مسئولان از روز گذشته حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند و بنا به گفته کارشناسان این امر موجب شد که سپاه پاسداران میان مردم ایران بیش از پیش محبوب شود.

بنا بر فراخوان حوزه‌های علمیه مبنی بر تجمع طلاب برای حمایت از سپاه پاسداران، طلاب قم قبل از ظهر چهارشنبه در مدرسه فیضیه گردهم آمدند و با فریادهای منسجم و مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

طلاب جوان همراه با اساتید پیش از شروع از زمان اعلام شده در مدرسه فیضیه حضور یافتند و رفته رفته برشمار جمعیت افزوده شد. طلاب پلاکاردهای بزرگ و کوچکی مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، «من هم یک سپاهی‌ام» و «گربه رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید» در دست داشتند و در حمایت از سپاه پاسداران و انزجار از جنایتکاران جهان به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار می‌دادند.

طلاب مدارس علمیه خواهران نیز از سراسر استان قم در این تجمع حضور داشتند و هم صدا با برادران طلبه فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند. برخی از خواهران طلبه در حالی برای حمایت از سپاه آمده بودند که کودکان خردسالشان را در آغوش داشتند.

برخی از کودکانی که همراه با مادرانشان در این تجمع حضور داشتند با در دست گرفتن پرچم سبز سپاه پاسداران همراه بزرگترها شعار «سپاه انقلابی حمایتت می‌کنیم» را فریاد می‌زدند.

اشعاری که حجت الاسلام جواد محدثی از اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از سپاه پاسداران در ابتدای این مراسم قرائت کرد، با صلوات و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه شد.

آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز که به عنوان سخنران در جایگاه حاضر شده بود عنوان کرد: به فضل خداوند متعال، محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اقتدار این بازوان پرتوان امت افزوده شده است و اقدامات رئیس جمهور آمریکا، ایالات متحده را در شیب سقوط قرار می‌دهد.

137
0 0