برگزاری مراسم عمامه گذاری حوزه امام خمینی (ره) در اول اردیبهشت

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عادل محسنی گفت: یکی از سنت‌هایی که در طول سالیان در مدرسه امام خمینی (ره) تهران از ابتدای تأسیس این حوزه در عید سعید مبعث با حضور علمای بزرگ برگزار می‌شد مراسم علامه گذاری است اما امسال باتوجه به اینکه عید مبعث در تعطیلات نوروز قرار گرفت بنابراین مراسم عامه گذاری طلاب این مدرسه در یکم اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه امام خمینی (ره) براساس تصمیم شورای این حوزه بود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) تاکید کرد: باتوجه به اینکه مراسم عمامه گذاری در نیمه شعبان برگزار خواهد شد از خداوند متعال مسئلت داریم که طلاب این مدرسه، یاران خوبی برای امام زمان (عج) باشند و بتوانند در مسیر ترویج دین رسول الهی (ص) و مذهب حقه شیعه گام بردارند.

محسنی خاطرنشان کرد: این مراسم اول اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ساعت ۱۹:۳۰ با سخنرانی حضرت آیت الله مصباح یزدی و حضرت آیت الله صدیقی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: و در این مراسم حدود ۲۵ نفر از طلابی که آمادگی پوشیدن لباس خدمت و لباس رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) را پیدا کرده اند، به دست حضرت آیت الله مصباح یزدی و حضرت آیت الله صدیقی ملبس به لباس روحانیت و معمم به عمامه رسول خدا (ص) خواهند شد.

195
0 0