حوزه خواهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات همکاری می کنند

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه علمیه خواهران، در این جلسه که امروز در محل اداره کل دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد بر اهمیت موضوع مبارزه با استعمال دخانیات تاکید و راه‌های اجرایی سازی تفاهم نامه بررسی شد.

در این جلسه عطاالله طاهری دبیر اجرایی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک ترک رایگان دخانیات و مرکز نفس پاک از دستاوردهای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات بوده است، گفت: ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند یاری‌دهنده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در ایفای رسالت خود باشد.

در این جلسه حاضران به ارائه و طرح دیدگاه‌های خود در خصوص اقدامات مشترک بین حوزه‌های علمیه خواهران و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات پرداختند.

حجت‌الاسلام جوانی نماینده اداره‌کل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران نیز ضمن تشریح ظرفیت‌های طلاب، فارغ التحصیلان و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران بر لزوم همکاری دو طرف تا ریشه کنی دخانیات در کشور تاکید کرد.

وی شرکت دانش آموختگان در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مبارزه با دخانیات و تربیت مربی، استفاده از فضاهای تبلیغی در اختیار خواهران مبلغه و فضای شبکه اجتماعی کوثرنت را ظرفیت مناسبی برای همکاری در خصوص مبارزه با استعمال دخانیات عنوان کرد.

142
0 0