راه اندازی دفتر همکاری‌ سازمان تبلیغات اسلامی وحوزه علمیه خواهران

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد، حضور حجت‌الاسلام قمی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را ثمربخش و نشاط آفرین توصیف کرد و گفت: ما به حضور ایشان در این سازمان امید بسته‌ایم و با اراده‌ای که از ایشان در مسئله زنان دیده می‌شود آینده همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی بسیار روشن و بانشاط خواهد بود.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، با هم افزایی این دو نهاد حوزوی و تبلیغی، انتظار به‌حق مردم درباره مدیریت مسائل زنان در سطح کشور به خوبی محقق خواهد شد.

وی از راه اندازی دفتر همکاری‌های مرکز مدیریت خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار کرد: نمایندگان هر دو نهاد و حوزه‌های فعالیت آن‌ها مشخص شده و بحث‌های مربوط به مهارت افزایی و توانمندسازی خواهران طلبه و بکارگیری آن در سازمان تبلیغات اسلامی مورد اهتمام است.

حجت الاسلام بهجت‌پور با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود انتظارات مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی را در برنامه‌های آموزشی سطوح سه و چهار مورد توجه قرار دهیم، گفت: با عملیاتی شدن این تفاهم‌ها، بسیاری از نگرانی‌هایی که تاکنون ناشی از عدم هماهنگی این دو نهاد بوده مرتفع خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

هم‌افزایی فعالیت‌های دو مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران در استان‌ها، امضای تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه، استفاده بیشتر از ظرفیت خواهران طلبه در فعالیت‌های تبلیغی، برگزاری دوره‌های مهارتی، آسیب شناسی شبکه تبلیغ در کشور، ایجاد کارگروهی برای پیگیری عملی توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و… از مهم‌ترین نکات مطرح شده بود.

162
0 0