اسناد بالادستی حوزه در راستای تحقق گام دوم انقلاب تنظیم شود

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

حجت الاسلام سیدمحمدباقر علم الهدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه باید در راستای ترویج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند، اظهار داشت: حوزه های علمیه با الگوبرداری از الگوهای ارزشمند اساتید مطرح و روشنفکر که دارای ذهن سیاسی و انقلابی هستند می توانند در تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب بسیار نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به اینکه بیاینه گام دوم انقلاب تنها مختص حوزه و روحانیت نیست بلکه تمام اقشار و سطوح باید از رهنمودهای رهبری استفاده کنند، ادامه داد: طلاب و روحانیون باید پرچمدار تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به مسئولان و برنامه ریزان حوزه های علمیه، اظهار داشت: مسئولان و برنامه ریزان حوزه های علمیه و همچنین شورای عالی حوزه ها باید اسناد بالادستی حوزه های علمیه را براساس توصیه ها و دستورالعمل هایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره داشتند طراحی، تنظیم و تدوین کنند.

تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم ابن الحسن(ع)، ادامه داد: حوزه های علمیه با توجه به بیانیه گام دوم باید بتوانند در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، تربیتی و غیره برنامه های هدفمند و مستند به رهبری و مردم ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه خروجی حوزه های علمیه باید تفکر و اندیشه انقلابی باشد، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب مدارس علمیه به خروجی طلاب انقلابی، مهذب و عالم اهتمام ویژه داشته باشند.

140
0 0