وقوع وزش باد شدید/سامانه جدید بارشی وارد زنجان می شود

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان زنجان امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از بعد از امروز سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف طی چند روز گذشته، یخبندان صبحگاهی و مه در برخی از مناطق استان حاکم خواهد شد ولی از اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان همچنین از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده خودداری کنند.

همتی به میزان بارش‌ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی دو روز گذشته قید ا ر با بیش از ۵.۵ میلی متر بیشترین بارش در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف، وقوع کولاک برای برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: دمای هوای استان به صورت محسوسی کاهش یافته و هوا سرد می‌شود و در شامگاه و صبحگاه شاهد یخبندان خواهیم بود.

همتی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد بوده که نسبت به دیروز سردتر شده است.

153
0 0