برنامه شاگردان بنا تغییری نکرد/ دورخیز برای کسب سهمیه‌های المپیک

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش اعلام شد محمد بنا قصد دارد برخی از از فرنگی‌کاران منتخب را به مسابقات بین المللی ایتالیا که جزو میادین رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی است، اعزام کند. تورنمنتی که قرار بود علیرضا نجاتی، علی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی در آن به میدان بروند، اما با نظر سرمربی تیم ملی لغو شد.

بدین ترتیب فرنگی کاران مدعی باید خود را مهیای حضور در رقابتهای جام تختی کنند که اوایل بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

با وجود لغو اعزام تیم منتخب کشتی فرنگی به ایتالیا، برنامه های کادر فنی برای آماده سازی فرنگی کاران و کسب سهمیه های المپیک تغییری ندارد و همه چیز طبق روال قبل اجرا خواهد شد.

طبق برنامه کادر فنی، فرنگی کاران ابتدا در روزهای ۲ تا ۴ بهمن ماه در رقابتهای بین المللی جام تختی به میدان خواهند رفت و بلافاصله اردوی نفرات منتخب این مسابقات برپا می شود. این اردوهای آماده سازی هم در دو مرحله پیگیری می شود و سپس فرنگی کاران ملی پوش راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهند شد که اواخر سالجاری برگزار می شود.

بعد از این میدان آسیایی، نوبت به مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک می رسد که شاگردان محمد بنا کار سختی را پیش رو خواهند داشت و باید چهار سهمیه باقی مانده المپیک را با حضور در این میادین کسب کنند.

نخستین‌ میدان گزینشی المپیک در فروردین ماه و دومین مسابقات گزینشی هم در اردیبهشت‌ سال آینده برگزار می شود که محمد بنا و همکارانش امید زیادی دارند که سهمیه های باقیمانده در همین دو میدان کسب شود.

بعد از پشت سر گذاشتن فرایند کسب سهمیه های المپیک، شاگردان بنا ۸ مرحله اردوی آماده سازی را در دستور کار دارند تا در نهایت مهیای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوند. البته در حین برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی، ممکن است اعزام به تورنمنت تدارکاتی هم در برنامه فرنگی کاران قرار گیرد.

139
0 0