تغییرات در فدراسیون تنیس عجیب بود/ برای ثبت نام تصمیم نگرفته‌ام

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: خدا را شکر می کنیم که بعد از ۱۳-۱۴ ماه دوستان بالاخره زمان ثبت نام از کاندیداهای تنیس را اعلام کردند.

وی افزود: در این دوره اتفاقاتی افتاده است که نه تنها کم نظیر بلکه در برخی موارد بی نظیر هم بوده است. همانطور که همه شاهد بودید اتفاقات و تغییراتی در همین مدت کم در فدراسیون تنیس رخ داد که بسیار عجیب بود.

شایسته در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید در انتخابات شرکت کنید یا خیر گفت: من واقعاً روز مجمع هم با همه خداحافظی کردم و بابت زحمات و همکاری های همه قدردانشان بودم. در این ایام تماس ها و تلفن های زیادی به من شد و دوستان اظهار لطف فراوانی به من داشتند.

رئیس سابق فدراسیون تنیس ادامه داد: هم روسای هیات ها و هم خانواده ها در این مدت لطف زیادی به من داشتند و خواستند تا بیایم و برنامه ها و کار چندین ساله را ادامه دهم. من هنوز به تصمیم قطعی نرسیده ام و تصمیم گیری سخت شده است. باید ببینم در این روزهای پایانی شرایط به چه صورت پیش می رود.

وی تصریح کرد: اگر به این اعتقاد برسیم که کاندیدایی می تواند باعث اتفاقات خوب در تنیس شود طبیعتاً در انتخابات شرکت خواهم کرد.

شایسته در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید انتخابات تنیس مهندسی می شود گفت: ضرب المثلی هست که می گوید با خدا باش پادشاهی کن، بی خدا باش هرچه خواهی کن. معتقدم هرچه خداوند مقدر کند همان رخ می دهد. در دوره قبل هم اتفاقاتی افتاد اما ما موفق به رای آوردن شدیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد به صلاح تنیس کشور باشد.

179
0 0