دخالت در امور انتخابات خیانت به سرمایه های اجتماعی است

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در همایش آموزشی توجیهی هیات های بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور محمدعلی یاسینی عضو و دبیر هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور، معاونین استاندار و روسا و دبیران هیات های بازرسی شهرستان ها برگزار شد، اظهارکرد: بر اساس ماده ۲۵ قانون انتخابات وزارت کشور مامور اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن اجرای انتخابات است.

وی افزود: وزارت کشور با ایجاد هیات های بازرسی در واقع برای خود ناظر تعیین کرده تا بدین وسیله مراقبت کند و خود را در مسئله انتخابات واکسینه کند تا مبادا مشکل و خطایی صورت پذیرد.

استاندار گلستان با بیان اهمیت هیات های بازرسی گفت: هیات های بازرسی هم تراز با دیر هیات ها می توانند سلامت انتخابات را تضمین کنند.

حق شناس با اشاره به رشد سرمایه های مادی و انسانی در ۴۰ سال گذشته انقلاب یادآور شد: افزایش سرمایه های اجتماعی موجب شکوفایی اقتصاد می شود و انتخابات فرصتی ارزشمند برای رشد سرمایه های اجتماعی است.

وی جلب اعتماد عمومی مردم در انتخابات را پراهمیت قلمداد کرد و افزود: باید رابطه مردم و حکومت را به بالاترین سطح خود ارتقا دهیم و همه توجه داشته باشند هر گونه دخالت در امور انتخابات به منزله خیانت به سرمایه های اجتماعی است.

استاندار گلستان ادامه داد: باید درچارچوب قانون هر اقدام لازم در راستای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات صورت گیرد و در واقع دو اسفند جشن هم افزایی و افزایش سرمایه های اجتماعی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مانور دریایی سه قدرت بزرگ کشور در دریای عمان به اعتراف آمریکایی ها کابوس این کشور پس از جنگ جهانی دوم شده و در واقع نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین الملل است.

140
0 0