مدرسه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره) طلبه می پذیرد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

حجت الاسلام و المسلمین محمود زرین‌پر در گفتگو با خبرنگار مهر، از پذیرش طلبه در همین مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: مدرسه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی برای سال تحصیلی ۹۹- ۴۰۰ از میان داوطلبان واجد شرایط در مقطع سیکل و دیپلم طلبه می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره) درباره شرط پذیرش متقاضیان مقطع سیکل و دیپلم، گفت: در مقطع سیکل اتمام سال تحصیلی هشتم، نهم و دهم از شروط نام نویسی بوده و همچنین دارندگان مدرک دیپلم نیز با شرط اتمام سال یازدهم و دوازدهم متوسطه و یا دانشجوی زیر ۳۰ واحد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان و علاقه‌مندان می توانند در دو بازه زمانی اقدام به ثبت نام کنند، گفت: بازه زمانی اول پذیرش از ۱۰تا ۲۵ اسفندماه و بازه زمانی دوم پذیرش ۱۶ تا ۲۸ فروردین ماه خواهد بود.

حجت الاسلام زرین‌پر با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(ره) برپایه تربیت انسان جامع و کامل حوزوی استوار است، اظهار داشت: برنامه علمی این حوزه شامل ارزیابی مستمر هفتگی، مباحثه، استادمحوری، کانون‌های علمی کلام، اخلاق و تربیت، فقه و اصول، تفسیر، تاریخ و طرح تابستانی می شود.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حق‌شناس(ره) ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، جلسات بصیرت افزایی، اردوی راهیان نور، تبیین مساله ولایت فقیه و حکومت اسلامی و همچنین آموزش مهارت‌های تحصیلی، پژوهشی، تندخوانی، نویسندگی، کلاس منبر و روضه از دیگر برنامه های این مدرسه علمیه به شمار می رود.

وی افزود: برگزاری مراسم سالانه افتتاحیه به همراه نمایشگاه سیر حوزه در یک نگاه، جشن سالانه تلبس، جلسه هفتگی انس با قرآن و عترت با حضور خانواده طلاب گرامی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی بخشی از فعالیت های این حوزه علمیه محسوب می شود. مهمترین هدف این حوزه مبارکه نیز، تربیت انسان جامع و کامل حوزوی در ۶ بعد علمی، معنوی، بصیرتی، روح و روان، مهارتی و جسمی است.

204
0 0