اقدامات طلاب حوزه علمیه خواهران تهران برای مقابله با کرونا

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کبیریان امروز در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به تشریح جزئیات فعالیت های جهادی حوزه علمیه خواهران استان تهران و بانوان طلبه جهادگر در مقاله با کرونا پرداخت و اظهار داشت: طبق صریح آیات و روایات همه مومنان به حضور در عرصه خدمت رسانی و انجام اعمال نیک توصیه شده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: خداوند در قرآن کریم مسلمانان را به تقوا و تعاون با یکدیگر دعوت می کند؛ یکی از مصادیق نیکوکاری و بر شرایط کنونی جامعه است.

وی شیوع ویروس کرونا را آزمایش الهی برای بندگان دانست و گفت: قدرت نمایی ویروس منحوس کرونا به نوعی ضعف بشر را به رخ کشید تا بشر به مبدا قادر حکیم یعنی خداوند متعال توجه بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام کبیریان بیان داشت: از همان روزهای اولی که بحث کرونا آغاز شد حدود ۳۸۰ طلبه به فعالیت ستادی و مدیریت خدمت رسانی مشغول شدند.

وی ادامه داد: ۳۶ تن از طلاب و مبلغات جهادی حوزه علمیه خواهران تهران به صورت دائمی در شیفت های مختلف در آرامستان ها و بهشت زهرا به امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی حضور داشتند و تا به امروز ادامه دارد. 

ادامه دارد...

147
0 0