از دوخت ماسک تا لبیک به ندای رهبری در رزمایش کمک مومنانه

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

حجت الاسلام مصطفی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری رزمایش مساوات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: طلاب جهادی مدرسه علمیه معیر با لبیک به ندای رهبری بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات طلاب و اساتید جهادگر مدرسه علمیه معیر، ابراز کرد: فعالیت جهادی طلاب در مبارزه با کرونا در قالب گروه جهادی «شهید محمود شفیعی» از همان روزهای آغاز جریان شیوع کووید۱۹ آغاز شد.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه در ایام کرونا بسیاری از منازل و مدارس علمیه تهران همانند سایر شهرهای کشور به کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله تبدیل‌شده بود، گفت: تعدادی از طلاب جهادی این مدرسه علمیه با هماهنگی خیریه جوادالائمه اسلامشهر به دوخت ماسک و لباس مخصوص پزشکی مشغول بودند که قریب به ۱ میلیون عدد ماسک دوخته و بین کادر درمانی و نیازمندان توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه معیر به حضور جهادی طلاب و روحانیان در بیمارستان و کمک به کادر درمانی اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از طلاب این مدرسه علمیه به‌منظور کمک به کادر درمانی در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر و درنهایت ایثار و گذشت به کادر درمانی و بیماران کرونایی خدمت‌رسانی داشتند.

وی توزیع ماسک و محلول ضدعفونی در مناطق مختلف استان را از دیگر فعالیت‌های جهادی طلاب جهادگر برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب جهادی مدرسه علمیه معیر در ایام کرونا بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

145
0 0