موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه (س) طلبه می پذیرد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

طاهره جان‌نثاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز ثبت‌نام پذیرش در این موسسه حوزوی خبر داد و اظهار داشت: موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه(س) زیر نظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از میان متقاضیان و داوطلبان علاقه‌مند در مقطع عالی(سطح ۳) در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن و فقه و اصول طلبه می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش طلبه در سطح سه بر اساس آزمون کتبی و مصاحبه انجام می‌شود، ادامه داد: سنجش علمی در مقطع عالی به‌صورت آزمون ورودی بین طلاب سطح دو و فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)، مدرسه عالی شهید مطهری(ره) و جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های همسو با معدل حداقل ۱۴ برگزار می‌شود.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه(س) ادامه داد: دارا بودن معدل کل ۱۷ یا بالاتر در سطح دو از جمله امتیازات برای معافی از آزمون ورودی در مقطع عالی خواهد بود.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش، ادامه داد: موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه (س) در مقطع آموزش عالی با ارائه دو گرایش تفسیر  و فقه، ۴۰ داوطلب برای سال تحصیلی آینده پذیرش خواهد داشت.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه(س) به مزایای تحصیل در این موسسه آموزش عالی اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی که بیشتر از بین بانوان فرهیخته هستند از جمله امتیازات تحصیل در این موسسه آموزش عالی است که سبب شده فضای حوزه آمادگی خوبی برای تدریس، پژوهش و تبلیغ طلاب داشته باشد. همچنین از دیگر مزایا می‌توان به جذب طلاب مستعد در امر خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی و اشتغال فارغ‌التحصیلان در جامعه اشاره کرد.

160
0 0