فراخوان طرح و ایده‌های فرهنگی با عنوان «زیست عفیفانه» منتشر شد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نشست تخصصی با عنوان زیست عفیفانه در هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب، اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نشست تخصصیی را با عنوان «زیست عفیفانه» در هفته آتی برگزار می کند.

وی افزود: بر همین اساس با ابلاغ اولین فراخوان طرح و ایده‌های فرهنگی با محوریت «زیست عفیفانه» علاقه مندان می توانند آثار خودشان را از تاریخ ۲۰ تیرماه لغایت ۲۵ مردادماه در سایت معاونت تبلیغی به آدرس farhanqi.whc.ir بارگذاری کنند.

ظهیری درباره شرایط آثار و ارسال طرح، اظهار داشت: نوآورانه و براساس مقتضیات زمان بودن، با مبنای علمی و بررسی دقیق پیشینه، تدوین و تنظیم کاربرگ طرحنامه (حداقل ۱۰ صفحه) و مشخص بودن محله ای، منطقه ای و کشوری بودن طرح از جمله شرایط ارسال آثار است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده علاوه بر اعطای تندیس و جوایز نفیس جهت اجرای طرح های برتر به منتخبان ممتاز مشاوره نیز داده خواهد شد.

147
0 0