قدردانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور از جامعه سلامت

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور، از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه مدیریت بیماری کرونا، گزارشی ارائه کرد.

دکتر محمدرضا قدیر، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور، اظهار داشت: روحانیت، نقش ارزنده ای در جامعه داشته و همواره مورد اعتماد مردم و جامعه بوده و هست. در بحران کرونا شاهد بودیم که طلاب و حوزه های علمیه به صورت جهادی به عرصه آمدند و به کادر بهداشت و درمان کمک کردند.

وی گفت: کرونا هنوز تمام نشده و همچنان نیازمند همکاری و همدلی هستیم و امیدواریم که این همدلی تا ریشه کنی کامل ویروس ادامه داشته باشد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز خاطرنشان کرد: پزشکان و کادر درمان در موضوع کرونا خوش درخشیدند و اقدامات ارزشمندی انجام دادند، تا جاییکه خدمات آنها در دنیا سرآمد شد و به ثبت رسید، گویی دفاع مقدس دیگری اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: در ایام کرونا شاهد بودیم که کادر درمانی با وجود گرمای هوا، لباس های مخصوص را پوشیده و به خدمات رسانی می پرداختند که این اقدامات همانند جهاد است.

149
0 0