آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان از ۱۹ مردادماه

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در جلسه هم اندیشی ماهانه مدیران مدارس علمیه اصفهان ضمن عرض خسته نباشید و خیر مقدم و تبریک ایام مبارک ذی الحجه الحرام و ابراز تأسف به مناسبت عدم برگزاری اعمال حج در سال جاری به خاطر بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که بیماری کرونا برای تبلیغ فراهم کرده لازم است حوزه و حوزویان روش های تبلیغی خود را تغییر داده و با ابتکار و خلاقیت، محتوای مناسبی را برای عموم مردم و طلاب ایجاد کنیم.

وی ابراز کرد: از آنجایی که در سال های اخیر شرایط اقتصادی رو به وخامت نهاده است مناسب است مسئولین حوزه خیرین را جهت تامین بخشی از هزینه های حوزه و کمک به طلاب نیازمند به میدان آورند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام خطاط ضمن تشکر از برگزاری امتحانات نیم سال دوم در مدارس علمیه گفت: پنجم مردادماه تمامی نمرات نیم سال دوم در سامانه بارگذاری شد و سال جدید تحصیلی از ۱۹ مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: تعداد پذیرش های امسال ۲۷۱ نفر تا کنون بوده که نسبت به سال گذشته یک سوم است. تبعاً بعضی از مدارس در سال جدید نمی توانند پایه یک تشکیل دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان گفت: آموزش های ضمن خدمت اساتید با حضور استاد عالم زاده نوری شروع شده و انشاءالله در ماه جاری با حضور اساتیدی همچون قائینی و شمشیری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: از مدیران درخواست می شود نظرات خود را در مورد آیین نامه پیشنهادی شرایط کرونا اعلام کنند تا آیین نامه در مراحل تصویب قرار گیرد.

138
0 0