برکات ایستادگی علامه مصباح یزدی بر آرمان های انقلاب بسیار بود

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی مجمع نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در کمال تأسف و تالم در شب سالگرد شهادت سردار دل‌ها، فقیهی مجاهد و یار و یاور قدیمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) به ملکوت اعلی پیوست و غمی بزرگ را بر دل دوستداران خود و تمام عاشقان فقه و فقاهت نهاد.

ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی رحمت الله علیه ضایعه‌ای سنگین برای جبهه انقلاب است

این عالم بزرگوار در طول عمر پر برکت خود در وادی تألیف، تحقیق و تعلیم گام‌هایی ارزنده‌ای برداشت و آثار علمی با ارزشی را پدید آورد و امروز پس از سال‌ها مجاهدت در حوزه علوم دینی دعوت حق را لبیک گفتند و جامعه‌ای را سوگوار نمودند.

ایشان که زندگی خویش را وقف دین کرده بودند در رکاب خمینی کبیر در صحنه‌های مبارزات قبل از پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران دفاع مقدس و سپس بعنوان یار و برادر قدیمی رهبر حتی لحظه‌ای دست از اسلام و انقلاب و آرمانهای آن برنداشتند و برکات بسیاری را به ارمغان آوردند.

هرچند که این شخصیت برجسته در طول چنددهه اخیر شاگردان بسیاری را در مسیر اسلام، قرآن و ولایت تربیت کرده‌اند لکن فقدان ایشان بسیار سخت و اندوهبار خواهد بود.

مجمع نمایندگان استان قم رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و همچنین بیت معظم له تسلیت عرض می‌نماید.

نمایندگان مردم شریف استان قم

احمد امیرآبادی فراهانی

مجتبی ذوالنوری

علیرضا زاکانی

104
0 0