ضرورت تعامل و همکاری همه دستگاه ها در فعالیت های فرهنگی تبلیغی

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تشکر از فعالان جبهه فرهنگی قم مهم‌ترین اتفاق در زمان حجت الاسلام عزت زمانی را حرکت سازمان تبلیغات قم از حاشیه به متن دانست و افزود: پنج محور کاری برای فعالیت‌های آینده دارم که در گام نخست تحقق انتظارات رهبر انقلاب از مردم قم به عنوان کانون اصلاحات اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم محور دوم اقدامات آینده سازمان تبلیغات قم را حوزه علمیه قم معرفی کرد و گفت: ما نیازمندی‌های خود در بخش محتوایی و اندیشه‌های ناب و همچنین تأمین نیروی انسانی توجه ویژه ای به حوزه علمیه داریم و باید بیشترین تعامل و همکاری را داشته باشیم.

وی سومین محور را همکاری با جبهه انقلابی قم دانست و گفت: قم کانون جریان ولایی است و فعالیت مجموعه‌های فرهنگی قم به استان محدود نمی‌شود و بیش از ۱۰ مجموعه بین‌المللی در قم داریم که تمرکز سازمان تبدیل آنها به حلقه میانی بکارگیری ظرفیت‌های مردمی و حاکمیت است.

شعبان زاده محور چهارم فعالیت‌های سازمان را میلیون‌ها زائر شهر مقدس قم برشمرد و بیان کرد: در کنار تولیت محترم حرم حضرت معصومه (س) خود را موظف می‌دانیم تا به سهم خود نسبت به زائران خدمت رسانی کنیم.

اصلاح ساختارهای مؤثر در سبک زندگی مردم

وی تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی در استان را پنجمین محور برنامه‌های خود بیان کرد و گفت: می‌خواهیم با جایگاه، ابزار و قدرتی که دستگاه‌ها دارند ساختارهای مؤثر در سبک زندگی و فرهنگ مردم را اصلاح کنیم برای مثال مشکل کارتون خواب‌ها را بدون ورود ناجا، کمیته امداد و دادستانی نمی‌توانیم حل کنیم و نیازمند همکاری هستیم.

حجت السلام شعبان زاده با اشاره نیازهای اساسی استان همکاری با نهادی‌هایی همچون معاونت تبلیغ حوزه علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، طلاب جهادی حوزه و بسیج را در دستور کار سازمان قرار داده و بیان کرد: این الگو در راستای تحول در سازمان و حل مشکلات فرهنگی استان تنظیم شده و نیازمند عملیاتی مشترک با نقش‌هایی تعیین شده برای حل مسائل فرهنگی استان هستیم.

گفتنی ظهر امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مدیران استان قم، حجت الاسلام شعبان زاده به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم معرفی و از زحمات دوساله حجت الاسلام عزت زمانی تقدیر و تشکر شد.

111
0 0