دغدغه تعالی حوزه علمیه را داریم/ حوزه مادر انقلاب است

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه برای همه دغدغه‌مندان و عالمان دینی مهم است. هر چقدر عمق نگاه و دغدغه مندی نسبت به دین بیشتر می‌شود اهمیت حوزه علمیه بیشتر می‌شود.

وی گفت: حوزه علمیه پرورشگاه عالمان و فرهیختگان و مبارزان بزرگی مثل امام خمینی(ره) است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی است اظهار داشت: محصولات حوزه علمیه در تولید علم و دانش و در جامعه نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر این که نقش مادری حوزه علمیه را نمی‌شود نادیده گرفت، تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان حوزوی است که دارای هویت طلبگی بوده و ما این هویت را جدی گرفتیم و در تلاش هستیم آن را ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: همه آن‌هایی که در سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت دارند و افرادی که با این سازمان مرتبط هستند دغدغه تعالی حوزه علمیه را دارند. با این ائتلافی که رقم می‌خورد در مبارزه‌ای که با شرک و کفر داریم می‌توانیم بازوی موثری برای حوزه علمیه باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فردای روشن‌تر و موثرتری برای انقلاب اسلامی رقم می‌خورد و همه باید به هم افزایی و همگرایی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه کمک کنند.

به گفته حجت‌الاسلام قمی، تعامل این دو نهاد به تقویت حوزه علمیه و ارتقای سطح دینداری و انقلابی گری جامعه می‌انجامد.

164
0 0