حضور بزرگان حوزه علمیه در استانها عملی نشد

به نقل از سایت اخبار اخبار حوزه ، مطالب دینی :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر شکریان شامگاه چهارشنبه در دیدار آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، اظهار کرد: ما خودمان را مدیون حوزه علمیه می‌دانیم و هر کاری از دست ما برای تقویت حوزه بر آید انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تدریس روزانه‌اش در یکی از مدارس علمیه مازندران، گفت: ورودی حوزه علمیه کم شده است.

وی برای کمک به ارتقای حوزه علمیه و تعمیق ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با حوزه علمیه اعلام آمادگی کرد و افزود: مقام معظم رهبری در مورد حضور بزرگان حوزه علمیه در استان‌ها تاکیدهایی داشتند که تاکنون عملی نشده است. در گذشته، شخصیت‌های برجسته حوزوی در استان‌ها حضور داشتند که محوریت داشته و حضورشان برکات خوبی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان این که در مورد حوزه انقلابی نگرانی‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: انتظار داریم که بدانیم در استان‌ها چه کار کنیم که در تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در مورد حوزه انقلابی نقش آفرین باشیم.

حجت‌الاسلام شکریان تربیت روحانی مدیر و امام جماعت را یکی از نیازهای روز جامعه دانست و گفت: تمایل طلاب به تحصیل در دانشگاه‌ها به دلیل راحت‌بودن دریافت مدرک بیشتر شده است و حوزه علمیه باید در این مورد تدبیر کند.

160
0 0